Centrala telefoniczna to urządzenie, które w każdej firmie musi działać stabilnie i niezawodnie przez cały czas. Awaria lub nieprawidłowa praca telefonów nawet przez niedługi okres to utrata kontaktu z klientami i często także utrata zysków.
Współczesne cyfrowe centrale telefoniczne mają bardzo duże możliwości diagnostyczne i często już wcześniej ostrzegają o nieprawidłowej pracy, dlatego warto je monitorować. Ponadto ich rozbudowane funkcje pozwalają na dostosowywanie ich pracy do aktualnych zmian w firmie. W związku z tym zachęcamy Państwa do skorzystania z naszej oferty stałej opieki serwisowej, która zapewni m.in.:
- ciągły monitoring pracy centrali (co może zapobiec nieprzewidzianym problemom)
- szybką pomoc (zdalną lub na miejscu) w przypadku awarii lub potrzeby zmian konfiguracji z gwarantowanym czasem reakcji,
- regularne raporty dotyczące zarejestrowanych przez centralę problemów z łączami telekomunikacyjnymi,
- dodatkowy rabat na usługi serwisowe oraz zakupiony sprzęt telekomunikacyjnych.
Aby jak najlepiej dostosować zakres opieki do Państwa potrzeb z przyjemnością prosimy o kontakt w celu przedstawienia oferty.
Wykonujemy:
- Montaż central telefonicznych,
- Instalacje teletechniczne,
- Programowanie i serwis w/w sprzetu.